NR.1 - verkeer - studiedag
2 maart

Lord of the Brinks - Samen maken we de wereld mooier

Met dit thema werd De Uilenbrink de grote winnaar van de jeugdoptocht: de eerste prijs van de jury én de publieksprijs! Wat hebben we genoten van al die mooie, vrolijke deelnemers. Het was een prachtig geheel en wat waren we met veel: 150 ouders, leerkrachten en kinderen!

Lieve kinderen van de Uilenbrink, bedankt voor jullie hulp bij het maken van de boom met kleurrijke dieren, de hoofddeksels, capes, stokken met wereldbollen en prachtige vlinders! Dankzij jullie zagen we er zo mooi uit!

En ook de ouders die hebben geholpen bij de voorbereidingen, heel erg bedankt!

Inleveren spullen:

De groene hesjes en bamboestokken graag deze week of komende week inleveren in het handvaardigheidlokaal. Bedankt!

BEDANKT SPONSOREN:

www.dereclamefabriek.nl

www.goedkopestoffen.com

Reminder:

vrijdag 10 maart studiedag, alle kinderen vrij

Informatie verkeersproject Streetwise

Zoals elk jaar krijgen de groepen 2, 4, 6 en 8 het ANWB verkeersproject ‘Streetwise’ aangeboden. Dit jaar is dat a.s. donderdag 16 maart 2023.

Instructeurs van de ANWB komen verkeerslessen geven die allemaal in het teken staan van verkeersveiligheid. Het is een praktisch, leuk en leerzaam verkeersprogramma. Kinderen leren in de praktijk hoe ze beter kunnen omgaan met het drukke verkeer.

• De groepen 2 gaan op school aan de slag.
  • De groepen 4 krijgen verkeersles in sporthal de Bunders.
  • De groepen 6 krijgen op het schoolplein een heuse remtest.
  • De groepen 8 gaan op het schoolplein aan de slag met steppen en fietsen.
    De kinderen van de groepen 8 moeten hiervoor hun eigen fiets die dag mee naar school nemen!
  • Omdat de gymzaal gebruikt wordt voor de verkeerslessen van de groepen 4, gaan deze dag niet alle gymlessen door voor de groepen 3 t/m 8, de groepsleerkrachten informeren per groep hierover.

Wij wensen de kinderen een fijne en leerzame dag toe!

Groeten van de BVL werkgroep