Belangrijk bericht

Een belangrijk bericht waarvan we hopen dat iedereen het even goed leest:

Schoudercom is overgenomen door Social Schools. Hier moeten we dus als school op mee. Het overzetten van Schoudercom naar Social Schools gebeurt op 24 mei a.s.

Om dit goed te laten verlopen en makkelijk te kunnen blijven communiceren met u, vragen wij u het volgende:

1. Download de Social Schools app of ga naar Inloggen - Social Schools . Het inloggen kan gewoon met uw Schoudercom gegevens. Dan vragen we u een aantal stappen te doorlopen, dit kan u hier even lezen: informatiebrief
  2. Door het aanmaken van contactpersoon “noreply@socialschools.euin uw mailaccount, voorkomt u dat de e-mails van Social Schools geblokkeerd worden door een filter (zie evt. de handleiding)
  3. Via deze link vindt u antwoord op uw vragen: veelgestelde vragen voor ouders

Vanaf 24 mei gaat onze communicatie dus via Social Schools. Tot de zomervakantie kunt u foto's van Schoudercom nog wel downloaden en berichten nog wel lezen.

Bedankt voor uw medewerking!