Wat gaat daar door de school?
2 februari

Wie loopt er toch door onze school?

Klusjesmannen, die hangen prikwanden in de gangen, een muur wordt geschilderd, er wordt verlichting gerepareerd. Maar die ene...die niet praat... van Klusbedrijf Smorenberg...hij loopt al 2 dagen rond en morgen is hij er weer...In slowmotion doet hij ogenschijnlijk eenvoudig werk. Zo heeft hij allemaal gekleurde lijnen op de grond geplakt. En waarom haalde hij allemaal spullen uit de klassen? En maakt hij daar een kunstwerk van?

Groep 1 tot en met 4 is druk met dit project van Cultuurkade, een mooie aftrap van het aankomende kunstproject. Wordt vervolgd......

Ieder half jaar maakt elke school een SAAMvatting met daarin een samenvatting van het afgelopen half jaar. Je vindt onze samenvatting van de tweede helft van 2022 in de bijlage.

Er zijn al wat vakanties vastgesteld voor schooljaar 2023-2024, misschien fijn om al te weten:

vastgestelde studiedag SAAM: 5 oktober

herfstvakantie: 16-20 oktober