Sint op school
1 december

De afgelopen weken hebben Sinterklaas en zijn Pieten centraal gestaan op onze school. We hebben met de hele school het Sinterklaasjournaal gevolgd en de leuke activiteiten gedaan die daarbij horen. Daarnaast is onze school in Sinterklaassferen gebracht door leuke versieringen, cadeautjes en een hele mooie stoomboot.

Aankomende maandag is dan eindelijk de grote dag en bezoekt hij ook onze school. Wat is daarover belangrijk om te weten:

· De bedoeling is dat alle groepen, net zoals altijd, naar binnen gaan. Graag wel de jas aanhouden!

· Verder neemt iedereen gewoon het hapje, drinken en het lunchpakket mee.

· Sinterklaas zorgt daarnaast nog voor iets lekkers.

· De leerkrachten van de groepen 5 t/m 8 hebben zelf afspraken gemaakt m.b.t. het meenemen van de surprises.

De school wil graag de de werkgroep Sinterklaas (Linda, Angelique, Marijke, Marjolein, Steffi, Dolores en Joost) hartelijk danken voor de inzet en vooral voor de fijne samenwerking. Ook andere ouders die hun pepernootje hebben bijgedragen: hartstikke bedankt.

Namens de Uilenbrink wensen we jullie allemaal nog een fijne Sinterklaastijd!

Let op: dinsdag 6 december studiedag, alle kinderen vrij.