van alles wat
3 november

De herfstvakantie zit er al weer op en de boot uit Spanje is alweer vertrokken, de ijsbaan is geboekt, de rollen van de kerstmusical zijn verdeeld, soms lijkt het ineens allemaal heel snel te gaan. We ronden zaken af, themahoeken worden weer omgebouwd en nieuwe thema's beginnen weer te leven.

Om deze reden een paar puntjes uit de categorie aangeboden/gezocht:

- het groene lokaal was een succes, alle ingebrachte spullen kunnen weer opgehaald worden. Bedankt voor het lenen!

- heeft u thuis nog pietenpakjes liggen die niet meer gedragen worden? Wij zijn er blij mee.

- groep 3 maakt een bakkerij op het leerplein, welkom zijn: kinderschorten, koksmutsen, bakkerskleding, oude bakvormen in het zand mogen, nepbrood, neptaartjes, deegroller, werkende oven/broodbakmachine, speelgoedmixer etc.

- groep 2 zoekt materialen die passen bij het thema post.

- ligt er nog ergens in de schuur een skatebord te verpieteren? Hier is het een rage en hebben we er nóg meer.

- in de weken school, die we tot nu hebben gehad, is onze kist met gevonden voorwerpen weer helemaal gevuld geraakt, neem even een kijkje wanneer er een winterjas/broodtrommel/gymtas/schoen/knuffel/sleutel/vest etc. gemist wordt.

Alvast bedankt!

Tenslotte hieronder een stukje informatie wat de GGD graag met u wilt delen, zie ook de bijlage.

Cursussen en bijeenkomsten voor doelgroepen in verschillende gemeenten
In de verschillende gemeenten, binnen onze GGD regio Hart voor Brabant, worden er cursussen en bijeenkomsten georganiseerd voor mensen die in die gemeenten wonen of werken. Op www.ggdhvb.nl/cursussen staat ook het aanbod dat (alleen) voor bepaalde doelgroepen in bepaalde gemeenten wordt georganiseerd.

En wist je dat onze webinars die in het verleden zijn geweest, ook gratis terug te kijken zijn op onze website? Je vindt het overzicht hier.

Vragen, tips of verzoeken? Mail naar webinars@ggdhvb.nl.

Met vriendelijke groet,

Vakgroep Gezondheidsbevordering